Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Zwroty
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań – nie martw się! Masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki na dokonanie zwrotu. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, posiadać oryginalne metki oraz nie nosić śladów użytkowania.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwracanego towaru. Do paczki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które jest niezbędne do realizacji zwrotu środków. Wzór oświadczenia możesz pobrać tutaj:
Pobierz wzór odstąpienia od umowy
Zwracany towar należy odesłać na adres:
VarviShop.pl
ul. Hoża 86, lok. 410
00-682 Warszawa
NIP: 9482655619
E-mail: varvishop@gmail.com
Bezpośrednie koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem ani dostarczanych do paczkomatów.
Reklamacje
I. Postanowienia ogólne
Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Ustawą o prawach konsumenta. Reklamacje (w tym dotyczące działania sklepu) można składać na adres pocztowy lub e-mail wskazany powyżej. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacje o niej i jej warunkach dostępne są w sklepie. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
II. Kupujący uprzywilejowani
W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący ma prawo żądać naprawy lub wymiany produktu. Jeżeli naprawa lub wymiana okaże się niemożliwa bądź nadmiernie uciążliwa, Kupujący może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu dwóch lat od jego dostarczenia.
W przypadku odstąpienia od umowy, Kupujący powinien odesłać towar na adres:
VarviShop.pl
ul. Hoża 86, lok. 410
00-682 Warszawa
Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu lub dowodu jego odesłania.
III. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, m.in. poprzez: – Europejskie Centrum Konsumenckie: [https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/](https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/) – Platformę ODR Komisji Europejskiej: [https://ec.europa.eu/consumers/odr](https://ec.europa.eu/consumers/odr) – Mediację lub sąd polubowny przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej: [https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php](https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php)
Skorzystanie z powyższych form jest dobrowolne zarówno dla Konsumenta, jak i Sprzedawcy.
Chcesz, żebym przygotował krótszą, uproszczoną wersję tego tekstu (np. do zakładki „Zwroty i reklamacje” w sklepie internetowym), zachowując wszystkie wymagane informacje, ale w prostszym, bardziej klientowskim języku?
Под ваши условия отзывы не найдены.



